انواع لیزرهای پوست، مو و زیبایی
_
5- درمان ضایعات عروقی نظیر ماه گرفتگی، خالهای عروقی (همانژیوم) و مویرگهای سطحی پوست
با دستگاه:

1. Alexandrite laser) Gentle lase candela USA)

این دستگاه برای رفع لکه ها و خالهای قرمز و همچنین بعضی لکه های قهوه ای و تیره دارای بالاترین استاندارد لازم است.

 

4- پاک کردن خالکوبی، خالها و رنگدانه های پوست، منافذ باز پوست (نمای پوست پرتقالی)، کک و مک و لکه های حاملگی، کبودی دور چشم
با دستگاههای:

Q-Switched Nd:YAG) Spectra Lutronic .1)

(Erbium Yag Fractional Laser) Action II Lutronic .2

خالکوبی به هر منظوری که ایجاد شده باشد ممکن است در طی زمان و تغییر رویه زندگی موجب ناراحتی خود شخص یا اطرافیان گردد در حال حاضر بهترین وسیله برای رفع کامل و بدون ضرر خالکوبی استفاده از لیزرهای استاندارد پزشکی است که بسته به نوع و مقدار ماده رنگی طی چند جلسه انجام می شود. همچنین بعضی از انواع کک و مک و خالهای سطحی و کبودی دور چشم را می توان با وسیله برطرف نمود. در مورد منافذ باز پوست میزان موفقیت لیزر در افراد مختلف متفاوت است. در تمام موارد بالا انتخاب نوع لیزر و شدت آن بستگی به رنگ پوست و وجود حساسیتها یا مشکلات پوستی موجود متفاوت است

3-جوانسازی پوست، رفع افتادگی و شلی نسبی پوست، درمان ترکها ی پوستی ناشی از بارداری و تغییر وزن
با دستگاههای:

(Erbium Yag Fractional Laser) Action II Lutronic .1

2. RF Fractional) infini Lutronic)

(HiFu) Hifu Doublo Hironic .3

پدیده بروز علایم پیری گاهی در اثر عواملی همچون وراثت، قرار داشتن بمدت طولانی در معرض عوامل زیان رسان طبیعی (اشعه ماوراء بنفش و نور مستقیم خورشید و خشکی هوا) یا عوامل مصنوعی (مشکلات تنش زای روحی روانی، مواد سمی و شوینده های قوی) و نوع تیپ شخصیتی افراد (بخصوص افراد حساس و زود رنج) زودتر از زمان مقرر بروز می کند و تحمل آن برای اینگونه افراد و اطرافیان آنها مشکل است. در چنین شرایطی استفاده مناسب از تکنولوژی و دستگاههای مربوطه می-تواند تا حدی از سرعت این پدیده کاسته و حتی تا حد زیادی موجب جوانسازی پوست گردد. البته برای گرفتن نتیجه بهتر شاید لازم باشد در کنار این اقدام، روشهای دیگری هم بسته به نوع مشکل انجام شود.

2- ترمیم اثر زخم و جوش و سالک و جوانسازی پوست
با دستگاههای:

1. Co2 Fractional laser) eCo2 Lutronic)

(Erbium Yag Fractional Laser) Action II Lutronic .2

3. RF Fractional) infini Lutronic)

در بسیاری از مواردی که اثرات بیماریها و زخمها روی پوست به اشکال مختلف باقی مانده و موجب ناراحتی و عدم رضایت شخص مبتلا است، استفاده از تکنولوژی لیزر برای بهبود وضع ظاهری کمک کننده است.

با توجه به نوع اسکار یا اثر بیماری بر روی پوست انتخاب روش درمان به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و بهتر است بمنظور پیشگیری از بدتر شدن و گرفتن نتیجه مطلوب در چنین مواردی حتما با متخصصین مربوطه مشورت شود. هیچگاه بر اساس تبلیغات فریبنده و توصیه افراد غیر متخصص اقدامی نشود.

1- حذف دائمی موهای زائد
با دستگاههای لیزر:

1. Alexandrite laser) Gentle lase candela USA)

2. IPL) star lux R palomar USA)

وجود موهای ناخواسته و غیر عادی بخصوص در نواحی باز بدن دارای تأثیرات منفی بر روحیه و اعتماد به نفس بیمار است در حال حاضر از میان انواع روشهای حذف موهای زاید، لیزر درمانی روشی بسیار مناسب و در صورت انتخاب درست نوع لیزر برای بیماران در اکثر موارد با نتایج عالی همراه است.